Inzicht verlenen.

Eindelijk 24/7 inzicht in de kosten en reisschema’s door onze slimme persoonlijke online tools.

anvr-iata-sgrz-logo-uniglobe-zakenreisbureau
H

Het boeken van een zakenreis lijkt eenvoudig. Dat is het ook: u kunt het immers via het internet binnen enkele minuten regelen. Toch komt er in de praktijk meer bij kijken. Naast kostenbesparing en wijzigingen in reisprogramma’s, is inzicht in de reisactiviteiten van essentieel belang. Wat zijn de grootste kostenposten, onnodige uitgaven en waar kunt u op besparen?

Het probleem

Hotels, treinen, vliegtickets en autohuur worden op verschillende manieren gedeclareerd. Reizigers gebruiken hun eigen creditcard waarmee ze kosten voorschieten. U kunt zich vast voorstellen dat de reisadministratie bij meerdere zakenreizen een onoverzichtelijke boel wordt.

Om de reisbudgetten te bewaken en in kaart te brengen is een nauwkeurige rapportage erg belangrijk. De managementinformatie in een dergelijke rapportage geeft de mogelijkheid om het reisbeleid binnen de organisatie te sturen.

Het Uniglobe Alliance Travel Management Informatie Systeem

Binnen ons managementinformatiesysteem, zijn er tal van rapportage mogelijkheden. Van standaard, overzichtelijke tot de meest uitgebreide, gedetailleerde rapportages. Wat u wenst. Deze rapportages worden periodiek verstuurd. Indien gewenst, kunt u op ieder moment zelf inloggen om een rapportage te genereren.  Zo heeft u altijd inzicht in belangrijke zaken zoals de uitgavenanalyse, het leveranciers management, activiteit Management en reconciliatie analyse.

Onze experts zorgen voor inzicht in uw reisadministratie. Hoe zij dat doen vertellen zij u graag.

We Care (Duty of care)

Uw medewerker loopt op reis tegen een probleem aan. Diegene moet direct worden geholpen. Of het nu gaat om een klein of groot probleem, zoals slechte weersomstandigheden, een onverwachts doktersbezoek of simpelweg pech onderweg: u als bedrijf zijnde bent verplicht om de verantwoordelijkheid op u te nemen. Deze zorgplicht wordt ook wel Duty of Care genoemd. De Duty of Care begint bij de voordeur en eindigt tot aan het moment dat de reiziger weer thuis is.

In samenwerking met Crisis Assistance Plus (CAP™) biedt Uniglobe een alles omvattende Duty of Care oplossing. Zo informeren wij u vooraf over de mogelijke risico’s van de reisbestemming en bemiddelen we bij calamiteiten ter plaatse.

Natuurlijk wilt u bij een ernstige calamiteit – zoals een aardbeving of terreuraanslag – zo snel mogelijk weten of de reiziger in veiligheid is en/of kan worden gebracht. Uw contactpersoon via Uniglobe Alliance Travel weet in alle gevallen waar uw medewerker zich bevindt. Onze medewerkers weten precies hoe te handelen in dergelijke situaties.  Daarnaast zijn wij 24 uur per dag bereikbaar voor vragen of problemen en hierdoor kunnen we – waar nodig – snel schakelen, adviseren en ondersteunen. Wij nemen uw zorgen graag uit handen.

Uw persoonlijke contactpersoon is nu bereikbaar.

Wat zijn uw grootste kostenposten, onnodige uitgaven en waar kunt u op besparen? Het wordt u duidelijk via de rapportages in ons Management Informatie Systeem. Ook uw reisadministratie optimaliseren en kosten en tijd besparen? Ik kijk graag eens met u mee, stuur gerust een e-mail.

Persoonlijke aandacht

Korte lijnen met uw eigen vaste contactpersonen. Wij zijn geen call-center en zijn van al uw individuele wensen op de hoogte.

Online bookingtools

Urenlang uitzoekwerk is eindelijk verleden tijd. Speciaal door ons ontwikkelde en op maat gemaakte online tools bieden u gemak.

Kosten besparen

Bespaar honderden euro’s per boeking. Dit doen wij o.a. door smart-ticketing of het maken van prijsafspraken op uw routes.

Internationaal netwerk

Wij zijn onderdeel van het wereldwijde netwerk van Uniglobe. Met meer dan 1.000 kantoren in 80 landen opereert onze organisatie wereldwijd.

Start typing and press Enter to search