Marketing- & Communicatie Specialist in de Internationale Travel & Meeting industrie

Vacature

Marketing- & Communicatie Specialist in de Internationale Travel & Meeting industrie

Ben jij een creatieve duizendpoot binnen marketingcommunicatie die ervan houdt dat geen dag hetzelfde is? Word jij helemaal enthousiast van een functie binnen de dynamische wereld van internationale meetings, events, incentives en zakenreizen waar “the world is your playground”? Wil jij daarnaast deel uitmaken van een jong en dynamisch team waarin je veel vrijheid krijgt én impact kan maken?

Kom bij ons werken en je wordt onderdeel van een bedrijf waar waardering, ontwikkeling en een gezellige sfeer de kern vormen van het gezamenlijke succes. Benieuwd naar wat we nog meer kunnen bieden? Lees dan snel verder.

Vacature: Marketing- & Communicatie Specialist in de Internationale Travel & Meeting industrie

Voor wie ga je aan de slag en wat hebben en wat hebben wij te bieden?

Uniglobe Alliance Travel en THL Travel zijn onderdeel van Uniglobe Travel International en behoren daarmee tot de top 5 spelers van de internationale zakenreiswereld. goMICE en THL GSE zijn onze groups- & incentive afdeling en organiseren zakelijke meetings, events, incentive- en sportreizen in binnen- en buitenland voor uiteenlopende organisaties.

Onze kantoren in Rotterdam, Goes, Alkmaar, Almere en Arnhem zijn snelgroeiende kantoren waar teambuilding, eigen verantwoordelijkheid nemen en passie voor het vak centraal staan. Dit alles in een zeer ontspannen bedrijfscultuur en met gezellige teams. Je krijgt de mogelijkheid om een carrière op te bouwen bij een topspeler in de zakenreis- en MICE branche met een informele en gezellige cultuur. Je standplaats is Rotterdam waar je werkt vanuit ons prachtige kantoor op de 38e verdieping van de Maastoren.

Dit ben jij!

Als marketing & communicatie professional denk je net een stap verder en weet je als geen ander met welke boodschap je onze doelgroepen prikkelt. Je kan iedere keer weer gemakkelijk schakelen met frisse ideeën binnen nieuwe en bestaande campagnes. Jaarlijks stel je, in overleg met de Directeur MICE & Marketing, het marketing & communicatieplan op inclusief concreet stappenplan. Je bent vervolgens zelf verantwoordelijk voor de implementatie en opvolging van dit plan samen met je collega’s: de coördinator social media & communicatie en de online marketeers.

Jij bent gewend tegelijkertijd te werken aan een diversiteit van projecten gerelateerd aan in- en externe communicatie, bent “in control” en schakelt makkelijk met collega’s van verschillende afdelingen. Je houdt overzicht in de voorgang van plannen en campagnes. Wat je vandaag bedenkt heb je het liefst morgen al georganiseerd. Als jouw collega’s een toffe reis, project of event afronden weet jij ze te motiveren om hier vlogs en blogs over te schrijven. Je bent een organisatietalent, dat graag zijn handen uit de mouwen steekt en bruist en bubbelt van de ideeën op het gebied van marketing & communicatie. En je leent je creatieve brein ook met enthousiasme uit aan je collega’s om mee te denken binnen concepten en communicatiecampagnes binnen meetings, events en incentive reizen.

Wat breng jij onder andere mee?

  • Een afgeronde HBO of WO-opleiding, gericht op marketing en/of communicatie;
  • Je bent 36-40 uur per week beschikbaar;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je beheerst de Engelste taal op professioneel niveau.
  • Sterke mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
  • Aantoonbare ervaring in het opstellen en uitvoeren van marketing- & communicatieplannen;
  • Affiniteit met de business travel- en met de MICE (meetings, incentives en events);
  • Affiniteit met de onderwerpen MVO en duurzaamheid
  • Communicatie expertise: uitmuntend in het schrijven en redigeren van blogs, teksten en artikelen;
  • Kennis over social media marketing;
  • Affiniteit met video- en fotografie is een pré;
  • Kennis van Adobe Indesign en Photoshop is prettig maar geen must.

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een zeer uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden;
  • Uitstekend salaris;
  • Persoonlijke ontwikkeling;
  • Opleiding & training;
  • Een prettige en informele werksfeer;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Aantrekkelijke agency tarieven voor privéreizen;
  • Educational (travel)budget;
  • Gezellige uitjes en reizen met collega’s;
  • 31,5 vrije dagen per jaar o.b.v. fulltime (25 vakantiedagen + 6,5 ADV dagen);
  • Thuiswerkmogelijkheden.

Word jij uitgedaagd door deze functie of ken je iemand die past bij ons? Stuur deze vacature dan gerust door.
We zien je motivatiebrief en CV met veel enthousiasme tegemoet. Je kunt je sollicitatie mailen naar: diewertje@gomice.nl.

Start typing and press Enter to search

Click to Hide Advanced Floating Content